CARA MELANGGAN PERKHIDMATAN SP

Sila emelkan butiran majlis untuk tempahan, pihak SP akan menghubungi anda untuk persetujuan. Terima kasih. Lihat Pakej Sukahati sebelum mengisi borang langganan dibawah.
emelkan ke : sukahatikulah@gmail.com
Klik sini :

Best picture in the world

 Pada pendapat dan pandangan kami, moment sebegini memang sangat-sangat menarik. Terdapat banyak cerita dalam gambar ini yang kita boleh tahu, lihat sahaja wajah2 kegembiraan mereka, membuatkan kita turut merasai kegembiraannya. Penceritaannya sangat jelas dan mudah difahami oleh semua golongan. Kami juga merasakan ini adalah gambar terbaik dunia yang jarang2 kita perolehi, tapi tidak mustahil mungkin ada lagi gambar terbaik dari ini. Pendapat masing-masing, lain orang lainlah ragamnya.                                                                                                                                                     
                                                                                                  Photo by Matthew McDermott/Polaris
January 19, 2010, Port Au Prince, Haiti: 7 1/2 days after the earthquake, New York City Urban Search and Rescue, along with Virginia Rescue, pulled an alive and healthy young boy named Kiki, and his sister Sabrina, out of the rubble of a supermarket in Port au Prince.

Best picture in the world


British newspaper Evening Star 24 is using this headline with this picture today: "Haiti: Is this the best picture in the world?" Normally I'd balk at such a suggestion, but I'd say there's a strong argument that today, more than a week after this tragedy, this is the best news picture around.

Sumber dari http://photoblog.msnbc.msn.com

No comments:

Post a Comment