CARA MELANGGAN PERKHIDMATAN SP

Sila emelkan butiran majlis untuk tempahan, pihak SP akan menghubungi anda untuk persetujuan. Terima kasih. Lihat Pakej Sukahati sebelum mengisi borang langganan dibawah.
emelkan ke : sukahatikulah@gmail.com
Klik sini :

Chinta Sekholah 101010 [Ayu+Faizul *pre-wed]


CINTA SEKOLAH 101010
CS 101010? Kenapa tajuknya macam ini?
Cinta Sekolah 101010 dipilih sebagai tajuk kerana sesuai dengan lokasi penggambaran dan pemakaiannya. 101010 pula merupakan tarikh keramat cinta yang telah diikat(book) oleh Ayu dan Faizul. Lagipun tajuk ni agak unik dan banyak tanda tanya. Yang paling penting adalah ianya ikut sukahati kami je.hahaha.....

Video suka2 pre-wed untuk Ayu dan Faizul. Merupakan penghargaan daripada sukahati kepada mereka yang telah memberi sokongan, kepercayaan dan tanggungjawab kepada kami untuk majlis bersejarah (bertunang) mereka yang telah berlangsung pada tarikh keramat 10 oktober 2010 yang lalu di Kulaijaya. Video ini telah mengambil masa seminggu untuk disiapkan, in disebabkan kesibukan kerja dan kekurangan masa. Tapi Alhamdulillah, berkat kesabaran, usaha yang gigih dan sedikit idea yang bengong ini, dapat juga video ini di kongsi bersama.

Dikesempatan ini kami (SP) ingin mengucapkan selamat bertunang kepada ayu dan faizul, dengan ucapan semoga berbahagia dan kekal hingga ke akhir hayat. (pesanan : kahwin cepat2!!!)
Kami (sukahati photoG)juga  ingin memohon ampun dan maaf sekiranya video ini menyinggung dan menyentuh perasaan sesiapa yang menontonnya. 

p/s : Sudi-sudilah kiranya anda meninggalkan sedikit komen di ruangan yang telah disediakan.  Selamat menonton kepada semua.

No comments:

Post a Comment